»Ne bom zvišala cen; povečanje ni predvideno. To ne bi bilo korektno.«
»Vsega tega bremena nismo mogli prevaliti na cene vstopnic.«
»Oboževalci, naj ne preprodajajo vstopnic po višjih cenah na spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim organizatorjem.«
»Oglejte si dragocene eksponate, ne da bi potovali v tujino. Muzeji in galerije v Ljubljani smo stopili skupaj in na široko odprli svoja vrata. Z eno samo vstopnico lahko do 30. avgusta 2020 vstopite v kar 11 muzejev in galerij na 13 lokacijah. Vabimo vas, da nas obiščete!«
»Pri konoplji je Slovenija samooskrbna država in tudi cena se ni zvišala.«
»Kovčka ne potrebuješ. Samo vstopnico.«
»Toda večina vstopnic je dražja od cene, ki jo postavimo. Vmes je trg. Ne sodelujemo pri dobičku. Če vstopnica stane 300 ameriških dolarjev in pomislimo, da se povzpne na 1600 ameriških dolarjev, mi ne dobimo razlike.«
»Lahko bi nam močno dvignili plače. Tudi če ne bi zvišali cen avtomobilov, bi še vedno ustvarili na milijone dolarjev dobička.«
»Doslej smo lahko svoje komunalne račune plačali s prodajo vstopnic dveh ali treh ljudi od vsakih 100 gledalcev. Zdaj moramo ceno vstopnice vsake druge osebe preusmeriti k plačilu naših komunalnih storitev.«
»To ni bil le majhen pravni spor: v fenomen spletne preprodaje vstopnic so vpete velike vsote denarja, gre pa za denar, ukraden celotni javnosti, ki nato debeli žepe prebrisanih spletnih sleparjev.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju